Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Fenerbahçe, eski golcüsü Vedat Muriqi’yi yeniden kadrosuna kattığını açıkladı. Sarı-lacivertli kulüp, Kosovalı futbolcu ve kulübü Mallorca ile anlaşmaya varıldığını duyurdu.
Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
1994 doğumlu golcü oyuncu, kendisini 3 yıllığına Fenerbahçe’ye bağlayan sözleşmeye imza attı. Chobani Stadı’nda düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım, yöneticiler ve futbol direktörü Oğuz Çetin de katıldı.
[eii post_id=”18350″ theme=”1″]